BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ouuuhh yeeaah

Welcome! Welcome...!Thnks for ViSitEd

HOT BAby

=PENGIKUT²T=

hmmm

Monday, July 26, 2010

adek..?huh....sapa?hikhik.....

Assalamualaikum sumer.....hikhik....berdirinya aku d cni, eh silap plak...bila ms plak aku bediri neh?hahaha....duduknya aku d cni smbil on9, aku ingin becerita sbuah kesah yg "entah2 apa yg d ceta"....hahaha...ada satu ceta neh, ada adik bru neh aku...hahah....pes timer betol ada benda mcm neh....hikhik..benda???huhuu...dia neh bru jak aku kenal, waduh, ntah lar...tetiba jak neh...(bingung + bluR + Sot2)....oleh pasal itu, hahaha...ayt c khai neh mmg sot....

sorang budak yg sy nama kan dia CyrLL...adeh, budak neh aku tak tau lar....bleh2 aku ada adik tmbahan..hikhik....tp okay gak lar, bkn slalu...hehe...bgus gak lar dia neh....tp lum tau sepenuhnya neh budak...hikhik....(mcm na muka dia tuh khai??)woina, mau jugak, tak perlu lar....tp kalo mau jgk nnti lar, aku tnya luk org tuh....hahaha....

pnjng2 ceta neh payah gak....kalo d pendek kan ceta dia adik angkat aku jak, tak lebih2...adik ku jak bha tuh....errmmm...(serius)...^.^
ooopppsss....ms da tamat, so kita gantung kan ceta lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....!!!hahahhaha....so smpai cni jak dulu....bisuk2 sy hallo2 ma anda sumer yerr.....hehehehe..peace with war...!

0 comments: