BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ouuuhh yeeaah

Welcome! Welcome...!Thnks for ViSitEd

HOT BAby

=PENGIKUT²T=

hmmm

Monday, August 23, 2010

huh...Penat...tp SempaT..

Assalamualaikum....


halo blogers....huh, kemarin penat ckit...wlauapa pon, aku sempat masak tuk sungkai....tp aku tak sungkai d umah, d suria aku sungkai...hak3...!besungkai bersama mentor n mantee DPG Jun & Mac... biar pon aku dah abis, dorang ttp pggl gak aku...hak3...!


owh ya, kemarin aku trus g msk, biar penat mcm na, aku g gak msk...pas tu skit2 juak pala neh..haaaihh...tp aku paksa jak...hik3...k lar jom tgok apa yg aku masak...hahaha...


the simple plan "Nasi Goreng kg"...hahaha...simple jak, ntah sedap ka tidak....habis gak lar dorang mkn kemarin....pas aku balik dr berbuka bersama mentor aku d SURIA....hahaha....pada mulanya aku mau masak neh jak, tp tgn aku ada jak g mncari apa yg leh masak...hak3....!jom tgok bwh neh.... ^_^
errmm...neh dia ikan msk merah...asam2 manis aku buat...tp tak byk aku masak...hahaha....testing n try jak bha neh....hak3...!gara2 ikan neh, ckit lagi tgn aku luka....haaaiih...nasib2..!huhuhu...ada lagi aku msk, menu ketiga....jom..!
hah..!neh..."Ayam Tumis Tom Yam"...tak penah org buat kan..hahaha..nda la juak sadap....ntah aku pon tak tau rasanya neh...cz aku sndri lum mkn lagi...hahaha...cuma dorang lam umah neh jak penah makan....abis gak...len kali lar aku rasa mkn neh...hik3....tp aku nda brapa tau sedap atau tidak kalo aku yg masak....aku lebih suka mkn masakan pompuan....yg rajin msk.... hik3.. (malu2 kusing...)


bha apa2 pun, nnti aku post lg ar....haha...wassalam...

0 comments: