BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ouuuhh yeeaah

Welcome! Welcome...!Thnks for ViSitEd

HOT BAby

=PENGIKUT²T=

hmmm

Thursday, August 5, 2010

Lebih Suka dot..dot..dot...

Assalamualaikum.....




halo2....hikhik....sapa suka bersendirian...?sapa tahan kalo sendri2..?naa...ramai yg ckp ada time nya, atau tak dpt kalo tak da kawan...huh...percaya ka kalo aku ckp, aku neh suka sendri2...?hahahaha...mesti tidak kan...hikhik....cz ngn muka aku neh kompom kamu tak prcaya...hikhik...tp apa leh buat....mmg muka mcm neh...hehehe...k lar, aku slalu gak sndri2..jalan sndri2....duk diam sndri2...jgn lar kamu mau tau k...nti2 jak ak gtau, tp bkn d cni...hahahahah....ooppsss...ayat tuh jaga2 khai, jgn formal sgt...hahaha...(okay2..!)


memang sejak semenjak neh aku suka buat gtu....haaaiihh...neh bkn apa, cuma kadang2 lari dari pompuan....huhuhu....aku juga suka pendam...naaa....biar aku jak tau apa aku mau buat nanti atau apa2 jak...hehehe....takda orang len yang aku percaya lagi.....entah dgn sapa....huh....


nobody...!!!!!!k lar, cau...i dont like this story....

0 comments: