BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ouuuhh yeeaah

Welcome! Welcome...!Thnks for ViSitEd

HOT BAby

=PENGIKUT²T=

hmmm

Wednesday, October 27, 2010

= im back..! =

Assalamualaikum....


halooooooooooooooooooooooooo...~neh ka blog aku neh....??hak3...lamanya uda tidak update kan...adoiyai..gila eh...hak3...!now im back..dun wory..i'll be story2 wif u guys...hahaha....errmm..hari neh 28 okt 2010..kemarin aku deactivate FB aku, cz dats was my bufday...aku cuma tidak mau org wish my bufday jak...ntah lar, nda suka udah neh..kalo dulu len lar, tp skrg mcm teda2 jak aku rasa...nothing spcial...sengaja aku deactivate, supaya teda orang pigi wish aku....sebelum jam 12 tgh mlm sebelum masuk 27hb okt 2010 aku udah p deactivate...aku suruh kawan aku p deactivate...cz time tuh aku keja...hehe....


ermmm...mau tau...?kalo mau tau call aku dulu...hak3..!men2 jak...hihihi....wat else??emmm...oo yaa...29/10/2010 neh aku ada tnourment badminton antara kolej2..hik3....i love it....!yeaah..kalo neh bleh la kamu wish...wish me luck...hahaha....dis is my last tnourment...ini lar penetuan nya....i need dis tnourment...plse...i wanna win dis game.....hehehe.....


errmm...apa lagi ar...?oo yaa...wat ms neh aku memang tidak mencari pasangan dalam hidup aku...tp kalo gurau2 tuh ada lar...hik3...ramai kwn2 aku tnya sama da aku dah ada teman baru atau tidak....trus aku jawab, "belum lagi"...simple plan answer kaan....hik3....bukan jual mahal, tp msh muda bha...hik3...!byk lagi perkara yg perlu aku buat....biar la aku betul2 stabil dalam kehidupan neh dulu...lek2 lar...hahaha....keja tetap pn blum ada lagi...urus diri sndri pn blum dpt lg....haaiih...tggu aku ada umah buruk luk, baru cari...hak3....!!!!!waiting.....


apa lagi ar...????huh,,...!aku skrg keja 7 eleven kepayan ridge....waaahh...hahaha...shift aku mlm slalu....gila lar...pnya mau gila..hahahha...tp ok gak lar...rama i yang jumpa yg pelik2 neh time keja mlm...hahahahaah....nnti aku uplod muka nda engsom neh kat dalam blog aku neh...hehehehe...


bha, mau out lai neh...kamu palan2 baca lar ar....kalo kamu belum baca yg lama2 pnya, palan2 jak...adios baby...yeaaahh...wassalam....

0 comments: