BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ouuuhh yeeaah

Welcome! Welcome...!Thnks for ViSitEd

HOT BAby

=PENGIKUT²T=

hmmm

Thursday, January 12, 2012

BiAr KaN SaHaJa TAHUN 2011 berlalu....!!

Ãssalamualaikum.....

selamat bertemu kembali d blog aku...hahaa...lama da tidak update blog kan...huh...errmmm, tp sebelum tuh aku mau ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012....huuuhh..!!mantap la, tutup mata, buka mata, napas sekajap, goyang inul, daaaa tahun 2012....mau tua udah aku  nie tau...adeededehh....owh ya, ceta aku ari nie pelik ckit..."si 2012 menendang 2011" d sebabkan apa??kontroversi...!!!hahaa...


kalo anda rasa gembira ikut horee...HOREE..!!hahhaa....aku sebenarnya tiada IDEA bha..hehehe..ntah mau buat apa nie... tp apa yg berlaku pd 2011 nie aku tidak kisah, cz 2011 suma nya kin pnzz...kalo ikut kan ati, kompom la...nasib jak tak mengizinkan aku buat jahat....hahaha....tak pa la...durang pnya hal tuh mls mau campur udah,....apa2 pun, aku selamat jgk....haha...

skrg nie aku susah mau percaya member2 aku d Kk, kecuali member aku time kecik jak....then aku tidak kisah dia buat apa, lantak la dia....dia rasa susah ka, apakah suma la...paduli apa aku....!!haha

ari nie aku mau buat marketing berabis...ujung bulan nie mesti cstmer cll aku...tulung la aku nie...teda apa2 lg nie...huhuhuhu...

k lah, memandang kan masa tidak mengizinkan, aku mau ucapkan kepada sesapa yg membaca nie, smoga anda sukses, kaya, bahagia dan lain² sewaktu dengan nya.....adios adidas vios aku berambus..!!hahaha

wassalam...

0 comments: