BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ouuuhh yeeaah

Welcome! Welcome...!Thnks for ViSitEd

HOT BAby

=PENGIKUT²T=

hmmm

Tuesday, September 28, 2010

= BiarKan Ia Pergi dengan TenaNg =

Assalamualaikum.....


Apabila kita menyangi seseorang tidak semestinya kita dapat sepenuhnya daripadanya dan tidak semestinya kita dapat hidup bersama nya hingga ke akhir hayat kita....ini la hakikatnya serta permainan hidup dalam dunia ini....kadangkala kita tidak boleh ubah kenyataan atau takdir Allah s.w.t...kita hanya dapat menerima nya dengan hati yang terbuka dan redha dengan pemergiannya...itu la yang aku pelajari selama setahun ini...


   aku pernah cerita pasal gf aku sebelum ini or erti kata kain, my couple....dia la cinta pertama dan dia la juga my first couple....ketika itu aku dan dia baru berumur 16 tahun (form 4)...kami dalam kelas yang sama dan umur yang sama,...cuma dia ada tua ckit la dari segi bulan.... tapi itu bukan la halangan buat kami berdua, yang penting kami saling m'percayai antara satu sama lain....hari tuh aku sangat gembira kerana akhirnya aku dapat couple n cinta daripadanya.....dia terima aku seadanya dan aku pun begitiu jugak....


   time tuh aku boleh dapat rasakan cinta aku yang sebenar, kerana dia mengajarku bagaimana untuk menyangi seseorang (adalah dia)...bila dia terima cinta aku, aku bertekad tidak akan mencari orang lain selain dia, dan ingin hidup bersamanya.....tapi apakan daya ku, aku tiada kuasa dalam hal hidup mati neh....aku masih ingat lagi our first couple iaitu 16 MAC 2004 waktu petang jam 4.35...itu lar hari paling bahagia buat aku....tapi ia berakhir pada 26 OKT 2009, jam 6.36 am....


   aku tidak boleh terima pada mulanya, tapi aku kena tabahkan hati ku ini....walaupun ia pergi tapi ingatan ku pada nya masih ada lagi..walaupun sudah masuk setahun ia meniggalkan aku....biar aku masuk kan gambar yer....




ini la dia my gf....tapi aku tak leh buat apa2...gambar neh dia last dia begambar sebelum ia pergi dari dunia real neh....aku sentiasa doakan dia agar ia berada tempat orang2 yang beriman...aku sangat2 rindukan dia.....huh...!biar apa pun kita buat Allah lebih menyangi daripada aku....nama dia Nurul Azera binti Ariffin...nama timangan nya Cyrll (cara sebut CiL)...dia di lahir pada 02 JAN 1988...

    dia sangat baik hati dan baik pada orang....tapi agak pemalu dan tidak suka bila di kacau...dia mesti bagi tau ngn aku kalo ada yang tak suka...tapi bukan la pendendam orang nya...dia suka masak kan tuk aku, apa pun dia masak aku suka....cz aku mmg suka bila org masak tuk aku....tapi kalo dia sakit aku masak kan tuk dia apa jak yang dia mau....dan bila dia baca Al-Quran aku suka dengar biar pun beberapa  kali jak aku dengar dia baca...cz kami sama2 belajar taranum  waktu skulah dulu....sedap suara nya, lembut dan sejuk bila di dengar....dia jugak suka menyanyi, slalu gak dia ikut pertandingan menyanyi....tapi yang besa2 jak pertandingan....hik3...aku suka renung mata n wajah nya bila bersama nya....ntah la kenapa....biar pun slalu jmpa sebelum neh, tapi aku tetap renung dia....suka aku tgk dia....tak pernah bosan....biar lar aku marah2 dgn dia, tapi bila aku renung dia, sekejap jak ok.....

   ok lar....aku pun mau cau neh....this is my story the real....sengaja kc tebalik ayat...hahaha....B.T.w ,  aku cau luk...wassalam....

0 comments: