BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ouuuhh yeeaah

Welcome! Welcome...!Thnks for ViSitEd

HOT BAby

=PENGIKUT²T=

hmmm

Monday, September 27, 2010

Im Back....!

Assalamualaikum.....


blgger sekalian...aku uda kembali...hak3..!!huh..lama uda aku tak update blog neh...rindu neh...haha....so ceta aku skg tak la byk sgt...tp bleh la...nnti start esok aku ceta ngn kamu suma ya...hahaha...sekarang neh aku btul2 penat oo..gila mau mampus neh....haaaiih..


keja mlm, pg bgun awl...haaaiih...tp tak pa...tggu hasil nya nnti...hahaha....ada yg aku mau tggu neh sbnrnya....bukan org...tp kehidupan....hahahaha...itu tggu dan lihat jak lar yaa...anyway, aku mau ucap kan selamat kembali ke blog aku neh....ada ceta2 baru, tp bukan lawak2 yaa...from hart to hart...naa ejaan pun salah...nda skulah kali aku neh....hahahhaa...


bha apa2 pun, aku out, mau p keja....lambat aku on9 td...bye2...!
adios, adidas, berambus la khai..!hahaha

2 comments:

Will G said...

dui...ko ne...lau xkeja, xkn mau jual pantat plak? hahaha....

Khairil said...

kitai ko chin....!