BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ouuuhh yeeaah

Welcome! Welcome...!Thnks for ViSitEd

HOT BAby

=PENGIKUT²T=

hmmm

Wednesday, October 6, 2010

= Kehidupan =

Assalamualaikum....


hai....aku bha neh c khai yang tidak engsom n not bijaksana....hik3...!aku baru jak balik dari keja neh actlly...mandi trus on9 neh...hahaha....tahan mata ku neh...hahaha....tapi pas aku update blog ku neh, aku tdo lar...hik3...biar pun sakit kepala yang melampau, tapi tetap gak ok...hik3...!


oo yaa..tajuk aku kehidupan kan...edeh, lupa uda aku neh...huh..!ckit lagi mau buat benda lain tadi...hik3...!banyak idea kuar lam kepala aku neh, tapi biar la..satu luk aku buat...hik3..!


errmmm...kehidupan aku neh simple jak, tak macam orang lain la...beda ckit..hak3..!kehidupan aku sebanarnya bukan lar yang kamu sangka, kecuali my best pren shady..he knws me...dia la my pren 4ever...aku anggap dia mcm adik beradik aku dah...biar pun kami lain bapa n mama..kompom la bha...!hahaha...ada lagi, tidak lupa pada member aku yang lain, c bryan and abren....dorang tuh malakat jak ngn aku tuh kalo kami berjumpa....hahaha...nda la bha juak melakat abis..hik3....











errmm....owh yaa, aku neh jenis orang yang tak brapa kisah sangat ngn orang lain...kecuali lar dia tuh jd gf aku...i will care her berabis.....tapi tia lar smpai kontrol talampau....hak3...!aku tidak mau berulang apa yang telah aku alami sebelum ini....itu jak yang aku tidak mau...hancur harapan, tapi aku kena tabah & harungi rintangan tuh..hik3...aku bukan lar orang senang yang kamu fikirkan...ramai ayng fikir aku neh kuarga yang senang...entah la napa...gaya aku?peh kompom nda...personaliti aku?peh..lagi lar tidak....bukan apa, mybe jgk dorang tgk aku dari segi kehidupan luaran....tapi sebenarnya aku neh tak lar senang, sejak dulu lagi aku neh cari duit..secara diam2, adik beradik aku sndri tidak tau aku cari duit dalam diam or pengethuan dorang...kalo ikut kan aku neh, memang suka sendiri2 sebenarnya....hik3...!oo yaa...ada orang cakap aku neh sombong & serius punya orang...hah??????(tanda tnya yang kebingungan)mybe dorang tgok aku dari luaran jak, actlly aku neh bleh bergaul dengan sapa jak....kalo kamu kenal aku neh, kompom kamu cakap aku neh gila....hahahahaha...!betul....aku tidak tipu...haaaiihh...tapi kalo aku bergaul semacam jak or erti kata lain macam tidak banyak bertanya & kurang ketawa, ada lar tuh aku fikir or prob dalam diri aku...hik3...but dun wory, im fine...no need to wory about me..i can handle it myself...uda menjadi kebiasaan dalam hidup aku....tapi orang tetap nampak aku hapy when i talk2 with my pren...hak3...!


susah orang mau tau pasal aku neh....cz kadang2 muka aku serius tidak bermakna aku bermasalah, aku hapy tidak bermakna aku hapy...tapi kadang2 aku hapy...hahaha....dulu aku nakal berabis, tapi slalu gak kena cuci telinga oleh x'gf aku dulu, cz aku tlampau nakal....hik3...kan aku neh sapa jak aku kawan...tapi aku tau juak yang aku tak leh lebih2 kawan....x'pcially pompuan....cz aku tau kedudukan aku macam na....lagi pun aku tidak mau mngecewakan dia n aku btul2 sayangkan dia....aiseh....!dan jua aku paling tidak pandai men kayu 3 neh....huh..!pantang ooo....haha..k lar...tukar ceta...


kehidupan aku neh sangat2 lar rumit dan memang lar paling dan terpaling..hahaha...lagi pun aku neh tidak suka kongsi problem aku ngn orang lain...cz aku tau dorang sndri ada prob..tapi aku suka dengar luahan or kata orang lain...bila dorang ada prob aku akan dengar...(pendengar setia la kunun...)..memang secara automatik aku akan dengar, kalo aku bleh bantu, aku akan bantu dorang....gtu lar aku tuh...hik3...!sekarang neh aku suka m'BZ kan diri, bukan apa....adalah..!hahahaha...


aku akan senang ceta ngn orang yang aku sayang jak....masalah2 aku akan ku luah pada orang yang aku syg..kunun nya teman hidup aku lar...hik3...!kalo mau tau, dulu sebelum aku kapel ngn aruah (x'gf aku..ada gambarnya d bwh neh...) tuh, aku jenis orang yang menyimpan dalam hati..maksud aku, pendam perasaan..huh...iyaaaa...betul..selama aku hidup selama 16 tahun tuh, aku marah ka, aku sedih ka, menagis dalam hati ka, aku tidak bagi tau orang langsung....astaga...teruk bha aku neh....hahaha...


haaaaiihh..mcam penat plak aku neh tau....mau stop...tapi ceta lum abis...tapi, apa2 pon kamu chat jak lar yaa....kamu tnya jak, aku akan jawab semua nya kalo bleh d jawab lar...hik3...!k lar..adios berambos luks...wassalam...peace wif my war in da world..!

0 comments: