BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ouuuhh yeeaah

Welcome! Welcome...!Thnks for ViSitEd

HOT BAby

=PENGIKUT²T=

hmmm

Tuesday, October 5, 2010

= Today =

Assalamualaikum,.....


   hari neh mauk ceta pasal pagi hari neh...hari neh paling mangntok dan paling penat aku rasa...gila eh...!bukan pa, aku kan keja mlm...at 7 Eleven..hak3...!ketawa la kamu tuh...kunun...hehe...eh, mau story ckit, pasal wanita...haha...ramai yang mau tau kan pasal pompuan neh....tapi itu nnti aku story...aku mauk kc tau yang aku penat dan mengantok jak ari neh....hahahahaahaha....jan marah ar...


   kepada lelaki or jejaka2 engsom d luar sana...kamu kena memahami pompuan juak tau..tapi ada caranya...kaedah ini hanya boleh d gunakan pada orang2 yang benar2 mencintai pompuan itu...cz tanpa perasaan tuh, kita tidak melakukan dengan baik or 110%, aku kc lebih lagi ckit...hak3...!ok...but next time lar aku story ngan kamu yaa...penat dah aku..mata mau logout udah neh....k lar, adios..wassalam...~
oooppsss....jangan terpedaya ok...this is my kazen...hehe...juz simbolik maa...aiyo...k lar...jum tdo..!!

0 comments: